-
24 Νοεμβρίου 2021
19th Bank Management Conference – Με την Τιμητική Υποστήριξη της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών
Υπό τον γενικό τίτλο “Transforming Banking Customer Experience” διοργανώθηκε από την Boussias Communications το 19ο Bank Management Conference.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των τραπεζών, σε συνδυασμό με αστάθμητους παράγοντες που τον επηρεάζουν, όπως η πανδημία Covid-19, τείνει να μεταβάλλει την παραδοσιακή σχέση των τραπεζών με τους πελάτες τους. Πλέον οι τράπεζες επικεντρώνουν την προσπάθειά τους στη συνολική εμπειρία του πελάτη. Δίνουν έμφαση στην αφοσίωση της πελατείας τους, εξασφαλίζοντας μία συνολική θετική εμπειρία με την παροχή νέων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών που φτάνουν στον τελικό αποδέκτη μέσα από όλα τα διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας (omnichannel).
Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις Ελλήνων και ξένων ομιλητών, στις ακόλουθες τρεις θεματικές ενότητες:
- Ενότητα I: Digital Transformation Objectives towards boosting Bank Customer Experience
- Ενότητα II: Breaking Silos – Moving to Customer-facing Banks
- Ενότητα III: A new angle on market-driven Technology: Challenges, approaches, viable IT planning
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε υβριδικά την Τετάρτη 24 Νοεμβρίου, με την τιμητική υποστήριξη της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών.