-
23 Νοεμβρίου 2022
20o Bank Management Conference - Υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών
Στις 23 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε, δια ζώσης, το 20ο Bank Management Conference υπό τον γενικό τίτλο "Re-imagining the Value Chain for a truly Customer-Centric Bank".
Στην επέτειο της φετινής 20ης διοργάνωσης, μέσα από τις ακόλουθες τρεις θεματικές ενότητες, παρουσιάστηκαν οι καινοτόμες παρεμβάσεις του Digital Banking, αναδεικνύοντας αποτελεσματικές και εξειδικευμένες προσεγγίσεις σε λύσεις αιχμής και υπηρεσίες νέας γενιάς. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην πελατοκεντρικότητα και την ενισχυμένη ανάπτυξη αξίας για τις τράπεζες και τους πελάτες τους, που οδηγούν σε επιλογές βιώσιμης ανάπτυξης.
- Ενότητα I: Κρίσιμα σημεία της επιτυχίας του ψηφιακού μετασχηματισμού των τραπεζών
- Ενότητα II: Υβριδικά μοντέλα για την απόκτηση δυναμικής (momentum) και τη βελτίωση της δέσμευσης του πελάτη
- Ενότητα III: Χρήση σύγχρονων τεχνολογιών για μετρήσιμα αποτελέσματα στους τομείς της αφοσίωσης και της εμπειρίας του πελάτη
Την ΕΕΤ εκπροσώπησε η Acting Γενική Διευθύντρια κα Χαρούλα Απαλαγάκη, η οποία συντόνισε το panel με θέμα: «Re-imagining the Value Chain for a truly Customer-Centric Bank».
Το συνέδριο διοργανώθηκε από την Boussias Communications και τέθηκε υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών.