Επικαιρότητα

Ορισμός Αρχής Εγγραφής για την παροχή υπηρεσιών ταυτοποίησης σε εγκεκριμένους παρόχους υπηρεσιών εμπιστοσύνης

Στις 16 Απριλίου 2020, δημοσιεύθηκε (ΦΕΚ Β’ 1466) η υπ’ αριθμ. 9192 ΕΞ 2020 Υπουργική Απόφαση, βάσει της οποίας η Διεύθυνση Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης ορίζεται ως Αρχή Εγγραφής, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 82 του Νόμου 4674/2020 (ΦΕΚ Α’ 53), με αρμοδιότητα:

  • την παροχή υπηρεσιών ταυτοποίησης, σύμφωνα με την κάθε φορά ισχύουσα νομοθεσία,
  • την έγκριση ή απόρριψη αιτήσεων έκδοσης και ανάκλησης εγκεκριμένων πιστοποιητικών ηλεκτρονικής υπογραφής, στο πλαίσιο της σύμβασης για το έργο «Υλοποίηση Κεντρικού Συστήματος Διακίνησης Εγγράφων, Δρομολόγησης και Διαλειτουργικότητας με απομακρυσμένες ψηφιακές υπογραφές καθώς και Μηχανισμό Υποστήριξής του (helpdesk)».

ΦΕΚ Β’ 1466/16.4.2020